Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

 O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numarul de telefon:  0749 511 338

Am pierdut certificatul de garantie. Ce pot face?

In cazul in care ai pierdut certificatul de garantie si nu exista unul in contul tau de client, te rugam sa ne semnalezi acest aspect completand formularul disponibil in sectiunea Reclamatii & Sesizari .
Daca produsul se afla in perioada de garantie, il poti trimite gratuit prin Fan Courier. Dupa completarea formularului de garantie, produsul va fi preluat gratuit de la tine si trimis in centrul de service autorizat.
Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre Colas, in contul indicat la completarea formularului 30 de zile drept de retur. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.

Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?

Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare, prin completarea formularului de Reclamatii & Sesizari Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?

Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului disponibil aici, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat.

Produsul s-a defectat. Cum procedez pentru a fi reparat in garantie?

Daca produsul se afla in perioada de garantie, il poti trimite in service prin  Courier. Dupa completarea formularului de garantie, produsul va fi preluat de la tine si trimis in centrul de service